PREMII
Numeroasele feedback-uri pozitive din partea utilizatorilor ANNEMARIE BÖRLIND confirmă din nou și din nou că suntem pe drumul cel bun cu produsele și filosofia noastră.
Este cu atât mai frumos atunci când această recunoaștere este susținută de premii cosmetice naționale și internaționale.
În ultimii ani, compania Börlind și brandul său ANNEMARIE BÖRLIND – Natural Beauty au primit numeroase premii, iar fondatoarea companiei noastre, Annemarie Lindner, a primit, de asemenea, mai multe premii pentru munca sa de o viață ca pionier al cosmeticelor naturale.
Premiul German Prize for Online Communication
Campania noastră pe care am dezvoltat-o împreună cu influencerul Farina Opoku de la NovaLanaLove, a câștigat Premiul german pentru comunicare online 2021. Am obținut primul loc la categoria „Comunicare cu influenceri”.
Premiul German Prize for Online Communication este organizat anual de Quadriga Media începând din 2011 pentru a premia proiectele remarcabile, planificarea profesională a campaniilor și strategiile de comunicare digitală orientate spre viitor. Membrii juriului din domeniul comunicării corporative, al relațiilor publice online, precum și din domeniul științei și cercetării stabilesc câștigătorii printr-un vot online anonim.
PRIX DE BEAUTÉ
Gama noastră de îngrijire ROSE NATURE a câștigat Prix de Beauté 2023 la categoria „Green Beauty”! Acest lucru înseamnă că produsele din această serie se numără printre cele mai remarcabile & inovatoare produse de înfrumusețare din lumea internațională a cosmeticelor, care sunt premiate în fiecare an cu „Oscarul industriei cosmetice” de către revista premium COSMOPOLITAN.
Pe lângă un juriu independent de experți și comitetul editorial COSMPOLITAN, comunitatea revistei a votat și ea în diferite categorii.
ROSE NATURE este gama noastră de îngrijire a pielii împotriva îmbătrânirii premature, digitale și induse de stres. Toate produsele conțin complexul exclusiv PR³ rose, format din bujor, trandafir de pădure neagră și trandafir de deșert. Creat in-house de Börlind, complexul de trandafiri reduce efectele nocive ale luminii albastre, protejează împotriva reacțiilor vizibile de stres și asigură o piele radiantă, hrănită și cu un aspect sănătos.
AM CÂȘTIGAT ACEST PREMIU ȘI PENTRU:
În 2022, EYE PADS cu acid hialuronic a câștigat Prix de Beauté la categoria „Favorit al editorului”. Eye pads pentru ochi sunt primul ajutor instantaneu pentru zilele lungi și nopțile scurte. Acidul hialuronic vegetal asigură o hidratare intensă a zonei sensibile din jurul ochilor, în timp ce extractul de rădăcină de konjac reduce rapid și eficient ridurile. Acestea oferă extra îngrijire și estompează zona umfalta din jurul ochilor.
În 2021, SHAKE-ul nostru bifazic cu aloe vera a câștigat Prix de Beauté în categoria „Green Beauty”. Shake-ul calmează pielea stresată și atenuează iritația senzațiile de tensiune și roșeața. Aloe vera organică conținută în shake provine dintr-un proiect social și ecologic din Guatemala. Împreună cu partenerul nostru CAC (Concentrated Aloe Corporation), ne asigurăm că localnicii au un loc de muncă sigur și că pot vinde recolta la prețuri echitabile.
În 2020, scrub-ul BODY CARE a câștigat Prix de Beauté la categoria „Body Care Ladies”. Peelingul de duș activează regenerare și oferă o senzație de piele mai fină și mai bine îngrijită. Aloe vera organică hidratează și calmează pielea. Extractul de bambus organic este bogat în minerale și oligoelemente echilibrante.
GREEN BRAND
Organizația internațională GREEN BRANDS distinge produsele, serviciile și companiile sustenabile din punct de vedere ecologic și acordă sigiliul de aprobare GREEN BRANDS în cooperare cu instituții independente. În acest scop, pentru verificare se utilizează o procedură în trei etape – unică la nivel mondial. Nominalizarea, validarea și decizia sunt realizate de un juriu independent.
Börlind GmbH, a fost desemnată „GREEN BRAND Germania 2023/2024” de către un juriu independent pentru a cincea oară (după primul premiu pentru 2015/2016).
Utilizarea atentă a resurselor nu este un slogan pentru noi, ci face parte din acțiunile noastre zilnice. Fiecare dintre produsele noastre este creat cu cel mai înalt grad de responsabilitate ecologică și socială. Prin achiziționarea direcționată de materii prime vegetale, susținem numeroase proiecte de comerț echitabil cu metode de cultivare ecologice, precum și proiecte de mediu. Cu toate acestea, angajamentul nostru global nu se limitează la extragerea materiilor prime. Proiectele educaționale și alte programe caritabile sunt, de asemenea, aproape de inimile noastre. Puteți găsi mai multe informații despre activitățile noastre aici.
Știați, de asemenea, că suntem o companie sustenabilă certificată? De câțiva ani, produsele noastre și noi, ca și companie, am fost evaluați pentru durabilitatea noastră și certificați cu sigiliul CSE („Certified Sustainable Economics”). CSE reprezintă un management corporativ responsabil, ecologic, integrat social și orientat spre calitate. Conformitatea cu liniile directoare stricte ale CSE a contribuit încă o dată la evaluarea pozitivă din partea organizației GREEN BRANDS.
ELLE BEAUTY AWARD
Crema de zi ROSENTAU a câștigat premiul Germany Beauty Award 2022 al revistei premium ELLE la categoria „Green Facial Care”. Toți editorii ELLE Beauty au testat numeroase produse cosmetice și au nominalizat crema noastră de zi ROSENTAU ca fiind preferata lor pentru acest premiu. Datorită numeroaselor voturi din partea cititoarelor, ROSENTAU Day Cream a fost aleasă acum câștigătoare.
Premiul ELLE German Beauty Award a mai fost câștigat în 2021 de Shake-ul cu aloe vera la categoria ” Îngrijire facială ecologică”
INOVATOR PRIN CERCETARE
BÖRLIND GmbH, a primit pentru a patra oară distincția „Inovator prin cercetare” din partea Asociației pentru Promovarea Științelor din Germania. Prin acest premiu, asociația recunoaște angajamentul nostru deosebit față de cercetare și dezvoltare.
„Acest sigiliu este o recunoaștere și o confirmare minunată a activității noastre și ne stimulează să continuăm să fim atât de activi în cercetare și dezvoltare”, spune Guylaine Le Loarer, șefa departamentului de cercetare și dezvoltare de la BÖRLIND GmbH.”
Spiritul nostru inovativ științific este ferm ancorat în filozofia noastră. De exemplu, am lansat seria noastră de îngrijire LL REGENERATION pentru pielea de peste 30 de ani în 1974, înainte ca termenul „anti-îmbătrânire” să fie un cuvânt de utilizat frecvent. În 1997, am dezvoltat primul produs cosmetic natural cu ceramide asemănătoare pielii. Mai mult, folosim un filtru natural pentru lumina albastră din gălbenele, în Uleiul facial 3 IN 1. Cea mai recentă inovație a noastră este NATU COLLAGEN FLUID. Este primul produs cosmetic natural care utilizează colagen vegetal obținut prin biotehnologie.
BSB INNOVATION AWARD
Premiul european BSB pentru inovație în domeniul cosmeticelor și al materiilor prime chimice a fost înființat în 2003 de către fondatorul BSB, Dr. Jan-H. Riedel. Are ca să comunice cele mai recente cunoștințe la nivel mondial și să recompenseze realizările remarcabile.
Gama ROSE NATURE a câștigat premiul BSB Innovation Award chiar înainte de lansarea pe piață. Seria a ocupat primul loc la categoria „Cel mai inovator concept aplicat”. Gama acționează împotriva îmbătrânirii premature, digitale și induse de stres a pielii. Reduce efectele nocive ale luminii albastre și protejează pielea.
EYE PADS ANTI-AGING GOLD a câștigat premiul BSB Innovation Award. A ocupat primul loc la categoria „Cel mai inovator produs cosmetic”. Efect imediat de reduce a ridurilor și netezește vizibil zona ochilor.
Fluidul nostru NATUCOLLAGEN a câștigat premiul BSB Innovation Award în trei categorii: a obținut primul loc în categoria „Cel mai inovator produs natural”, a fost desemnat ca având „Cel mai inovator ambalaj”, și a fost premiat pe primul loc la categoria „grija pentru mediu/Produse finite”. Fluidul nostru conține colagen vegetal derivat natural, care asigură o piele netedă și suplă.
PRODUSE CARE AU CAȘTIGAT ACEST PREMIU SUNT ȘI:
Shake cu aloe vera: locul 1 în categoria „Produse naturale” atât pentru produsul în sine, cât și pentru ambalajul acestuia (2020).
Gama BODY CARE: locul 2 la categoria „Cel mai inovator concept” (2019)
Ulei facial 3 IN 1 : locul 1 în categoriile „Produse naturale – cel mai inovator produs finit” și „Produse naturale – cel mai bun ambalaj” (2018)
Măști faciale : locul 1 la categoria „Cel mai inovator produs finit” (2017)
Ser intens hidratant : locul 1 la categoria „Produse naturale/cel mai inovator produs finit” (2016)
Ser anti poluare și hidratare : locul 1 la categoria „Produse naturale/ produse finite” (2015)
Eye pads cu acid hialuronic (2014)
LES VICTOIRES DE LA BEAUTÉ
Câștigătorii de la „Les Victoires de la Beauté” se bucură de mai mulți ani de o mare notorietate în Franța. Acest lucru nu este o coincidență: evaluarea are loc într-un cadru complet neutru. Niciuna dintre persoanele testate nu știe ce produs de ce marcă are în față. Contează doar calitatea și impresia produselor testate.
Credibilitate și obiectivitate – aici se află semnificația și statutul înalt al premiului „Victoires de la Beauté”, comparabil cu sigiliul german de aprobare al Stiftung Warentest.
În plus, testele sunt însoțite de laboratoare de analiză. Acestea se asigură că metodele de testare sunt efectuate corect și că rezultatele sunt comparabile în mod obiectiv.
PRODUSE CARE AU CAȘTIGAT ACEST PREMIU SUNT ȘI:
NATUCOLLAGEN BOOST Fluid facial 2021-2023
Ulei facial 3 in 1 2017
GERMAN BRAND AWARD 2022
Anul acesta, ANNEMARIE BÖRLIND – Natural Beauty a fost desemnată câștigătoare în trei categorii de către juriul de experți al German Brand Awards 2022.
La categoria „Brand Communication/Influencer Marketing”, „Excelență în strategia și crearea brandului”, cât și la „Experiența de brand a anului”.
Premiul German Brand Award este un premiu al industriei pentru managementul brandului, care este acordat anual în peste 60 de categorii de către Fundația German Design Council începând cu 2016. Consiliul German de Design este o instituție independentă și activă la nivel internațional care sprijină companiile în comunicarea eficientă a competenței de design.